خدمات مشاوره‌

برندینگ و بازاریابی

در قدیم نام افراد بود که اعتبار به حساب می آمد. فرد بازاری با توجه به نامی که از خود درکسب و کار بوجود آورده بود، در بازار اعتبار و آبرو داشت. امروزه پس تغییر و تحول در رویکرد مردم نسبت به کالا ها و بازاریابی، نام ها تبدیل شده اند به مفهومی چون برند.در تعریف برند آمده :" برند، نمادی است که مشخص‌می نماید خدمات یا محصولی خاص است. و به وسیله آن، از سایر محصولات و خدمات موجود در بازار نسبت به رقبا متمایز می‌گردد." برند وجه تمایز شرکت ما با سایر شرکت هاست. این برند شدن است که فعالیت های اقتصادی را رونق می بخشد.برند همه آن چیزیست که تصویری در ذهن مخاطب از آنچه شما دارید می سازد و ساخت آن اصلا کار ساده ای نیست. فرد، تجارت، کسب و کار و سازمانی که اسم ،المان و در نهایت برند قوی ندارد، امروزه روز قطعا محکوم به زوال و نابودی است. متاسفانه در ایران به امر برندینگ کمتر توجه شده است، دلیل این بی توجهی دو مسئله است، اول آنکه در این زمینه افراد متخصص کمتر وجود دارند و ثانیا، کسب و کار ها از دوام خوبی برخوردار نیستند و آینده نگری را در دستور کار قرار نمی دهند. مقوله برند و برند سازی برای کسب وکار های حرفه ای امری حیاتی است، آنان که میخواهند در بازار کنونی ادامه دار باشند و برندشان فروششان را تضمین کند، BRANDING برایشان در اولویت خواهد بود.

 

 

 

 

نقش و تاثیر بازاریابی در برند

شاید سوال اساسی در این قسمت این باشد که از یک برند خوب چگونه می توان استفاده کرد؟ جواب را باید در بازاریابی جستجو کرد، بازاریابی یکی از راه های موثر برای ورود به بازار است. شرکت سیمرغ در کنار مقوله برند سازی، برنامه های ویژه ای برای بازاریابی در نظر گرفته است. خدمات بازاریابی شرکت سیمرغ  در واقع شامل بخش هایی کوچکتر مانند نحوه تبلیغات، شناخت مشتریان، پشتیبانی خدمات و محصولات و جذب رضایت مشتریان برای تشویق به همکاری مجدد با شرکت و سازمان شما می شود. مجموعه این فعالیت ها شما را در جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قدیمی یاری خواهد کرد. اما قبل از همه اینها سعی می نماییم بازاریابی را توسط متخصصین به گونه ای طراحی و برنامه ریزی کنیم که به برند شما کمک شایانی شود برای بازاریابی و در نهایت فروش خدمات یا محصولات.

انواع برند:
۱) برند محصول- Product Branding

۲) برند شخصی- Personal Branding

۳) برند شرکتی- Corporate Branding

۴) برند جغرافیایی- Geographic Branding

۵) برند عمومی، حکومت - Public, Government Branding

۶) برند فرهنگی- Cultural Branding

۷) برند مذهبی- Religious Branding

0%